follow





Meaa My Story Links MyGucci

Assalamualaikum. Dah nak dekat sebulan aku macam ni.Stress hari hari.Selalu sedih,aku taktau knp
aku selalu mcm ni.Semua aku dah buat.Dah usaha nak buat terbaik utk org yg aku sayang
tp kenapa selalu jadi mcm ni.Salah ke kalau aku baik sgt.Aku buat semua ni ikhlas sbb aku mmg sayangkan dia.
Walaupun selalu aku mntk dia tinggalkan aku.Tp aku tak pernah mengharap mcm tu.Tp dia tak faham.
Aku dah sabar selama ni.Pernah sekali aku cuba jadi dingin tp time tu dia layan aku mmg baik.Baik sgt.
Aku tak sanggup nak tgk dia selalu kene marah dgn aku,even semua tu lakonan semata mata
dari situ aku percaya dia dah berubah.Bila aku balik ke asal dia plk lain.Jadi perlu ke aku layan dia dingin
utk dia layan aku sebaik baik manusia? perlu ke? Terus terang aku ckp aku mmg dah penat.
Aku manusia ada perasaan.Bukan tembok ke patung nak layan aku hari hari mcm ni.
Mcm mcm aku tempuh dah.Mcm mcm aku cuba nak baikkan semua ni mcm sedia kala.
Hmmmm aku dah penat :(

0 Comments:

Post a Comment



<< home ♥

| Newer Post